Re: Philips CDRW400

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 23:44:58 MET DST

Marcin Spychała <birdy@quake.org.pl> wrote in message
news:ZKMM3.3499$%3.62491@news.tpnet.pl...
> kupuję.
>
> Zgadza sie, to co innego. Zle troszke sformulowalem swoja wypowiedz. Mialem
> na mysli, ze nie znalazlem nikogo kto by polecal nagrywarke z optyka
> Philipsa.
> To, ze obudowa jest Philipsa a nie na przyklad jakies innej firmy to
> zasadniczo
> chyba nie ma wiekszego znaczenia. Podsumowujac watek mozna powiedziec,
> ze nie warto kupowac nie tyle nagrywarek Philipsa co nagrywarek z optyka tej
> firmy.
> Dlatego przed kupnem warto sie dowiedziec z jakich podzespolow jest ona
> [...]

a ja mam od calych trzech dni (przedtem bylo mitsumi 2x/8x hehehe...i jak
narazie DZIALA !
chyba jednak na mechanike Yamahy a optyke nie-philips`a :)
w kazdym razie widnieje na niej piekny napis "made by japan"
echhh....nie ma to jednak jak singapore i hong-kong :)

--
Andrzej "LeV" Staszewski                /Tracker Music Club/
mail: lev_at_hyperreal.art.pl (ORBS)  http://www.hyperreal.art.pl/tmc/