Odp: Philips CDRW400

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 22:21:13 MET DST

> No to słyszysz: ja jestem przychylnie nastawiony do tego modelu. Mam
> znajomego w sewisie hurtowni, który rozbierał tą nagrywarkę - okazało się,
> że jest to nagrywarka.... Yamaha w obudowie Philipsa. Sam ją właśnie
kupuję.

Zgadza sie, to co innego. Zle troszke sformulowalem swoja wypowiedz. Mialem
na mysli, ze nie znalazlem nikogo kto by polecal nagrywarke z optyka
Philipsa.
To, ze obudowa jest Philipsa a nie na przyklad jakies innej firmy to
zasadniczo
chyba nie ma wiekszego znaczenia. Podsumowujac watek mozna powiedziec,
ze nie warto kupowac nie tyle nagrywarek Philipsa co nagrywarek z optyka tej
firmy.
Dlatego przed kupnem warto sie dowiedziec z jakich podzespolow jest ona
zlozona.

--
Pozdrawiam
       Birdy