Re: Notebooki komputerowe - Nagrodami w Konkursie Renault

Autor: Grandson <p.wnuk_at_tvm.com.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 22:41:36 MET DST

Dnia Mon, 11 Oct 1999 16:33:13 GMT Yellow napisalo...
> Jak wyraznie widac "notebook" wcale nie musi byc komputerowy. Z tego tez
> wynika, ze "notebook komputerowy", to calkiem poprawne okreslenie (mniejsza
> o to jak brzmi). A wasze oburzenie wynika tylko i wylacznie z nadmiernego
> stosowania skrotow myslowych.

mimo podanej definicji z włeb stera niestety nie mogę się z Tobš zgodzić.
Miarodajny byłby tu słownik polski. Jako że polski jest dla mnie językiem
macierzystym, wyrażam przekonanie że słowo notebook jest synonimem
komputera przenoœnego, a nie notatnika. Może była to jakaœ kalka z
francuskiego?

--
Pozdrawiam i sciskam w pasie
Grandson (mailto: rozgardiasz@onet.pl)