Odp: Zoltrix PHANTOM 56k

Autor: Grzegorz Kmita <grzemit_at_kki.net.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 19:16:51 MET DST

Jeśli nie masz za dużo gotówki, to kup sobie lepiej Spirita. Phantom
zupełnie nie radzi sobie na liniach z zakłóceniami( tak mówią testy Chipa),
a u nas innych raczej nie ma. Ja mam Spirita i jestem zadowolony.

Użytkownik scorpio <scorpio@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3800ac47@news.vogel.pl...