Re: K³opoty z DVD LG.

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 19:23:36 MET DST

Marcin Wiszniewski wrote:

> Czy kto¶ te¿ mia³ k³opoty z przej¶ciem do drugiej warstwy na DVD firmy LG?
> Czy to wada napêdu czy mojego systemu?
> M.

To nie dotyczytylko LG ani tylko czytnikow DVD. Po prostu , dla kazdej
chyba w tej chwili firmy obecnej na rynku rozrzut jakosciowy na poszczegolnych
egzemplarzach jest tak straszny , ze nie warto sie sugerowac opiniami typu
"ten czytnik jest lepszy od tamtego".W ten sposob mozna oceniac chyba tylko
korekcje bledow roznych modeli.
LG maja generalnie dobra opinie , ale tez zdarza sie sporo "knotow".
Obecnie praca czytnika to kwestia ezemplarza i szczescia przy zakupie.

Jancio