Re: Norton Disk Doctor (win) oraz problem z partycją

Autor: Tomasz D.. <TomekD_at_bbs.chip.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 14:52:40 MET DST

Mialem ostatnio to samo z dyskiem Fujitsu 10 GB. Siedzialem chyba ze dwie
noce, ale w koncu sie poddalem.
Z moich doswiadczen wynika, ze takie cuda dzieja sie tylko w win98 - sam
pracuje pod 95, mam fujutsu 13 GB i wszystko jest ok.
Z ta dziesiatka walczylem fdiskiem i partition magic - wszystko bylo ok
(sprawdzalem w win 95 nortonem) do czasu instalacji na nim win98pl - wtedy
zaczal sie burzyc...
Scandisk pokazywal, ze wszystko ok ..
Do dzis nie mam pojecia o co chodzi. Co prawda mozna w rejestrze zrobic
wpis zeby norton pomijal sprawdzanie konfiguracji dysku, ale nie polecam
takich sztuczek - jest spora szansa ze po jakims czasie zniknie np.
ostatnia partycja - takie mialem efekty..

Tomek
TomekD@bbs.chip.pl