Re: Norton Disk Doctor (win) oraz problem z partycją

Autor: Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 14:48:31 MET DST

>U?ytkownik Maciek Oksienciuk <angel@qdnet.pl> w wiadomoÂści do grup
>dyskusyjnych napisa?:37f73d5a.692818@news.qdnet.pl...
>
>Od niedawna mam identyczny problem. Dotychczas wszystko by?o w porzÂądku,
>wi?c to chyba jakiejÂś zmiany w pierwszych blokach dysku. Musz? to sprawdzi?.
>Mo?e ju? ktoÂś przez to przeszed? ?

A jak wyjmiesz tego caviar'a to tez tak jest ?
Paru moich kumpli mialo ten problem gdy przepieli Caviar'y parcujace
jako master na pierwszym kanale, jako drugi dysk.
Wiekszosci pomoglo gdy usuneli parytcje Partition Magic'iem 4.0 i
zalozyli Extended (nie primary).
Moze tez jest to po prostu blad w NU 3.0 ? Sprobuj czy wersja 4.0 ma
to samo...