Re: Pilnie pomocy !

Autor: Wojtek <rzutnik_at_kki.net.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 14:39:55 MET DST

>Witam Wszystkich
>
>Jak napisa? autorun.inf aby uruchamia?a si? strona WWW
>umieszczona na CD (pod win 9x) tj. - wrzucam CD do kompa
>a on uruchamia przeglondarke i wy¶wietla moja strone.
>
>Dzi?ki za pomoc i pozdrawiam
>seba@bc.com.pl

W katalogu głównym płytki nagrywasz plik autorun.inf o zawartości

[autorun]
OPEN=program.exe <-- programik do uruchomienia
ICON=ikona.ico <-- ikona płytki

Jako program musisz podać ścieżkę do przeglądarki. To oczywiście nie
jest zbyt dobre gdyż na różnych komputerach może być zainstalowana w
różnych miejscach. Można wykorzystać tu programik uruchamiający
domyślną przeglądarkę i ładujący zadaną stronę np. index.htm.
Jeśli jesteś zainteresowany mogę Ci podesłać taki programik. Natomiast
jeśli programujesz w Delphi mogę także podesłać kod źródłowy.
(Po programiki kontakt na priv)

Wojtek
rzutnik@friko6.onet.pl