Re: Odp: Jak zainstalowac nagrywarke CD ?

Autor: Yellow <yellow_at_techno.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 18:40:28 MET DST

>Hmm... kiedyś instalowałem WinOnCD i program instalacyjny
>zapytał mnie o jakieś drivery, nic nie instalowałem
>przed WinOnCD.

Drivery do nagrywarek sa czescia programow nagrywajacych. Przede wszystkim
poprawna praca zalezy od wersji ASPI. Mozna to sprawdzic specjalnym
programem dostepnym na stronach Adapteca.

>Czy ten program obsługuje overburning i nagrywanie płyt 80 min?
>Bo zdaje się, że tego nie robił.

1. Najlepszy jest NERO.
2. Adaptec Easy CD Creator jest w miare stabilny ale dopiero od wersji 3.5c.
3. Adaptec Easy CD Creator nie obsluguje overburningu.
4. Adaptec Easy CD Creator nie obsluguje czasem Disc-At-Once nawet jesli
obsluguje to nagrywarka.
5. Adaptec Easy CD Creator zle oblicza rozmiar danych przeznaczonych do
nagrania.
6. Adaptec Easy CD Creator nie obsluguje plyt wiekszych niz 650 MB.
7. Adaptec Easy CD Creator nie tworzy plyt UDF i hybrydowych i innych.
8. itd...

Zreszta dopiero w NERO zobaczylem co faktycznie mozna na plyte nagrac.

 YELLOW
 e-mail: yellow@techno.pl
 ICQ UIN: 4573293
 = Errare Windows-um est =