Re: Odp: Jak zainstalowac nagrywarke CD ?

Autor: Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 13:33:27 MET DST

Marecki123 wrote:

> zaiste potrzebna sa drivery do nagrywarki

Hmm... kiedyś instalowałem WinOnCD i program instalacyjny
zapytał mnie o jakieś drivery, nic nie instalowałem
przed WinOnCD.

> jesli nie masz to poszukaj na stronie Yamahy
> i jeszcze jeden problem

albo CeQuadrat, tam znalazłem driver do mojej nagrywarki,
wymagany przez WinOnCD

> zainstaluj najpierw driver nagrywarki a pozniej
> oprogramowanie typu winoncd
> ja uzywam adaptec easy cd creator 3.5
> i uwazam go za najlepszy

Czy ten program obsługuje overburning i nagrywanie płyt 80 min?
Bo zdaje się, że tego nie robił.

Artur

--
A:\CZECZKO>_