Odp: HP 710

Autor: Arek Piotrowski <arekp_at_darmo.alter.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 21:37:09 MET DST

Użytkownik Krzysztof Kucharski <szpunk@friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37f60dc3@news.vogel.pl...

> Witaj !
> W moim przypadku: ok. 700 stron zwykłego papieru, w tym ok
> 100 stron fotografii, 60% wydruków to kolorowe teksty w trybie
> Ekonomicznym.
> Musiałem wymienić pojemnik czarno-biały 21 ml HP51645G.
> Kolorowy jeszcze nie wymaga wymiany.

Czesc!

Czy te 100 stron fotografii tez bylo wydrukowanych w trybie Econofast, czy w
trybie najlepszym i na calej stronie A4?
Nie dawno sprawilem sobie taka drukarke i nie wiem czy bardzo oszczedzac na
drukowaniu, czy tez mozna sobie odrobine "poszalec" tzn zeby te nowe
startowe zasobniki starczyly na co najmniej 2-3 m-ce...

I czy drukowales na papierze fotograficznym przy pelnym zapelnieniu? Ciekawe
ile takich stron mozna wydrukowac?

I na jakim papierze drukujesz, bo zostalo mi jeszcze troche polspeeda i nie
wiem czy wtedy sie szybciej zuzywa tusz czy cos jak sie drukuje na takim
wlasnie, bo przy zakupie drukarki kupilem tez boedera ink-jet paper, ale jak
porownalem to nie ma w sumie zadnej roznicy pomiedzy jakoscia wydruku,
przynajmniej tekstu i prostej grafiki....

Pozdrawiam
Arek

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>