Odp: HP 710

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_priv6.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 15:04:36 MET DST

Użytkownik Aristo <aristo44@friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:6cjJ3.1797$F5.30245@news.tpnet.pl...
> Ile stron tekstu może wyprodukować HP710 na jednym
> cartridge'u ?

Witaj !
W moim przypadku: ok. 700 stron zwykłego papieru, w tym ok
100 stron fotografii, 60% wydruków to kolorowe teksty w trybie
Ekonomicznym.
Musiałem wymienić pojemnik czarno-biały 21 ml HP51645G.
Kolorowy jeszcze nie wymaga wymiany.

> Jak w miarę tanio i bezpiecznie ciszyć się pełnym nabojem ?

Kupić, _NIE_ instalować w drukarce, postawić koło monitora
i podziwiać sobie! (;-D))))
Sorki, ale nie do końca zrozumiałem Twoje pytanie ! (;-D)

Nie polecam Ci regeneracji kałamarzy - przynajmniej do końca
okresu gwarancyjnego.
Stosuj zawsze kałamarz czarno-biały o symbolu HP51645A
- 42 ml. Niewiele droższy od 21 ml, a dwukrotnie zasobniejszy
w atrament.

Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk@friko6.onet.pl