Odp: HP 710

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_priv6.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 11:43:49 MET DST

Użytkownik Arek Piotrowski <arekp@darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7tr440$cej$1@aquarius.webcorp.com.pl...

[ciach]
> Czesc!
>
> Czy te 100 stron fotografii tez bylo wydrukowanych w trybie Econofast, czy
> trybie najlepszym i na calej stronie A4?

Tryb Normal, A4

> I na jakim papierze drukujesz, bo zostalo mi jeszcze troche polspeeda i
nie
> wiem czy wtedy sie szybciej zuzywa tusz czy cos jak sie drukuje na takim
> wlasnie, bo przy zakupie drukarki kupilem tez boedera ink-jet paper, ale
jak
> porownalem to nie ma w sumie zadnej roznicy pomiedzy jakoscia wydruku,
> przynajmniej tekstu i prostej grafiki....

Zwykłe prace na najtańszym polspeedzie, tryb Normal. Duże ilości wydruków
roboczych - tryb Econo. Fotografie drukowałem na papierze / kartonie do
drukowania wizytówek. Jakość wydruku na czymś takim, w trybie Normal
jest według mnie do przyjęcia - o wiele lepsza od wydruku na polspeedzie.
Nie używałem do tej pory w dużych ilościach papieru foto - tylko kilka stron
na próbę. Przy dobrej grafice - efekt przechodzi oczekiwania,
zużycie atramentu też ! (;-D).

Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk@friko6.onet.pl