Odp: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Adam Hetmański <hetman_a_at_priv7.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 12:45:09 MET DST

> Ja też nie -- przez 15 miesięcy działania Ricoha 6200S wypaliłem
> około 100 płytek, co przy setkach, które produkują inni, jest dość
> małą liczbą. RW używałem okazjonalnie i pogodziłem się z tym, że nie
> będę mógł ich używać, bo wcale nie ma czego za bardzo żałować.

A ja w przeciwieństwie do Ciebie Radku wypaliłem na moim RICOH'u
dobrze ponad 1000 płytek i dalej chodzi a z CDRW jestem super zadowolony,
kiedyś było to dla mnie wspaniałe ułatwienie do testowania płytek podczas
kopiowania.
A jeśli dobrze pamiętam (to w naszych zamierzchłych czasach) sam
proponowałeś
napęd CDRW innym i sam pisałeś, że CDRW jest the best od testów.

Adam - pamiętasz mnie jeszcze?