Stery nVidii ver.3.34 - przemyslenia i opinie!!!

Autor: Długi <dlugi_at_smelcom.lowicz.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 11:54:25 MET DST

Hejka @ll !!!

  Pojawienie się tych sterów wzbudziło duże zainteresowaniwe wszystkich
użytkowników kart opartych na chipsetach nVidii!!! I wszycho pewnie byłoby
OKI, gdyby nie fakt, że czasami (chyba zależy to od konfigu pacjenta) z tymi
sterowcami dzieją się rożne dziwne rzeczy - ja żadnych probsów z nimi nie
mam - spadła tylko nieznacznie tylko wydajność w stosunku do ver. 2.08, poza
tym jest wszycho OK. W tych sterach jest zayebisty panel sterowania kartą -
mnóstwo ustawień to jest to czego IMO brakowało we wcześniejszych wersjach,
jeszcze tylko mogliby popracować nad wydajnością!!! Aha i jeszcze jedna
ważna rzecz - testy robiłem na DX6.1 - podobno wydajność nieźle skacze na
DX7.0, bo te stery są pisane właśnie pod tą wersję DX'a!!!
  A jakie są Wasze opinię na temat tych sterów??? Jestem bardzo ciekawy, jak
te stery działają na innych maszynach!! THX za wszystkie odpowiedzi!!!

Pozdro
Bartek

Ps.
Jeśli możecie w odpowiedzi podajcie Swoje konfigi i główne wyniki z 3D
Mark'a 99 Max!!! Ja swoje też postaram się niedługo podrzucić!!!

--
Motto:
"Na świecie są tylko dwie rzeczy, których nigdy nie możemy