Odp: od czego zaczac modernizacje???

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 16:13:24 MET DST

> mam plyte i440 bx, dysk 3.2 GB
> Co do podkrecania procka to nie jestem przekonany, ten obecny mam
> podkrecony do 266 Mhz i wiecej nie ryzykuje, chociaz pewnie by jeszcze cos
> niego wyciagnal, bo na razie chodzi bez zarzutu . Ten C366@550 ile by
> pociagna pol roku? Bo nie jestem pewien czy przy takim tempie dluzej i czy
> nie szkoda kasy na tak krotka mete?

A co Ci szkodzi - jak kupisz nowy to dostaniesz gwarancje na minimum 12
miesiecy.
Jak Ci sie sfajczy procek w tym czasie to Ci dadza nowy.
Za 12 miesiecy i tak pewnie bedziesz musial kupic nowy. Sam mam Celerona
400@570 i jest ok. I nie jestem przekonany aby procesor od podkrecenia
sama magistrala az tak sie zuzywal.

Pozdrawiam
    Birdy