Re: Stery nVidii ver.3.34 - przemyslenia i opinie!!!

Autor: marko22 <marko22_at_pnet.pl>
Data: Sat 09 Oct 1999 - 18:52:46 MET DST

To jest jeszcze beta.Jedyny zgrzyt jaki mialem to migotanie ekranu w Colin
McRae.A poza tym gorsza wydajnosc niz na 217 Nvidii.Chociaz nie we
wszystkich testach.Mam Cel300 , Viper550 , 64ram.Jak ktos chce
to moge podrzucic wynik z 3Dmark.
Result: 2600 3Dmarks.
Rasterizer: 1294.
A adres macie tutaj:
ftp://ftp.tornado.com.pl/riva/TNT2/win9x_nv3.34.exe

marko22
marko22@pnet.pl

Użytkownik Długi <dlugi@smelcom.lowicz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37ff48d3@news.vogel.pl...