Re: od czego zaczac modernizacje???

Autor: Sloma <sloma78_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 13:11:23 MET DST

mam plyte i440 bx, dysk 3.2 GB
Co do podkrecania procka to nie jestem przekonany, ten obecny mam
podkrecony do 266 Mhz i wiecej nie ryzykuje, chociaz pewnie by jeszcze cos z
niego wyciagnal, bo na razie chodzi bez zarzutu . Ten C366@550 ile by
pociagna pol roku? Bo nie jestem pewien czy przy takim tempie dluzej i czy
nie szkoda kasy na tak krotka mete?

Użytkownik Sloma <sloma78@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7tj6t2$g9c$1@news.onet.pl...