Re: LPT to COM convrter

Autor: Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 18:05:01 MET DST

Chris <borq@poczta.onet.pl> wrote:
: Szukam schematu przejsciowki z LPT na COM . Mam urzadzenie podlaczane przez
: COM'a , a program sterujacy tym urzadzeniem mozna napisac tylko w programie
: obslugujacym tylko port rwonolegly LPT . Czy ktos moglby mi pomoc

  Nie dam teraz glowy ale zdaje sie ze w DOSie mozna przekierowac LPT->COM
poleceniem mode. Jezeli problem nie dotyczy DOSa albo cos pokrecilem to
sorry.

Wit