Re: LPT to COM convrter

Autor: Jan Kobior <jkobior_at_silesia.top.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 14:30:37 MET DST

On Fri, 08 Oct 1999 15:53:36 GMT, "Chris" <borq@poczta.onet.pl> wrote:

>Szukam schematu przejsciowki z LPT na COM . Mam urzadzenie podlaczane przez
>COM'a , a program sterujacy tym urzadzeniem mozna napisac tylko w programie
>obslugujacym tylko port rwonolegly LPT . Czy ktos moglby mi pomoc

Witam

    Sa specjalne uklady scalone zamieniajace sygnaly w formacie TTL
(zlacze rownolegle) na postac zgodna z RS i w odwrotnym kierunku.
Chcialem kiedys podlaczyc male Atari do peceta i robilem odpowiedni,
bardzo prosty interfejs. Uklady kupilem bez problemu na gieldzie
elektronicznej - koszt pare zlotych. Byc moze dostaniesz cos takiego
gotowe i przerobisz do swoich celow.
Wrzuc na polski infoseek haslo SIO2PC

Pozdrawiam

Jan Kobior