jak na Win NT mam to zrobic ??

Autor: Fei Long <dominikp_at_mercury.ci.uw.edu.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 18:09:06 MET DST

wybaczcie, ze nie ta lista, ale ja potrzebuje tego na juz, a na
pl.comp.winnt nikt chyba nie pisuje

jak na Win NT 4.0 mam odpalic policy user ??? bo chyba spolszczone
Menadzer uzytkownikow to to nie jest ???
jezeli jednak tak, to gdzie mam szukac Dynamic Local User, ktory jest
jedna z regul w User NT Policy...
gdzie ja mam to znalezc ???

" I wish you light ..."
Fei Long <dominikpNOSPAM@mercury.ci.uw.edu.pl>
Polon Webmaster <http://www.polon.uw.edu.pl>
Wydzial Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego
..