Re: kaseta magnetofonowa -> wav

Autor: Dariusz Gocol <dgocol_at_icslab.agh.edu.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 07:32:06 MET DST

Qlex wrote in message <7tiib0$ntg$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>witam
>nie moge sobie poradzic z tym problemem.
>podlaczylem wieze do komputera przez jack'a.
>wlaczylem program Totalrecorder (probowalem tez Cooledit i zwykly
>rejestrator dzwieku).
>nie moge nagrac muzyki z kasety magnetofonowej na komputer.
>jack'a wciskalem zarowno w wejscie mikrofonu jaki i to trzecie oprocz
>wejscia mikro i na glosniczki.
>pomocy.
>co robie zle.
>czy ktos moze mi powiedziec jak sie do tego zabrac ?
>bede bardzo wdzieczny.

popatrz czy masz wlaczone nagrywanie/oraz podkrecona glosnosc na tym zrodle
z ktorego chcesz nagrac
(po prostu kiedy klikasz na glosniczek na pasku zadan i otwiera sie
regulacja glosnosci
to dotyczy ona zwykle tylko odtwarzania, wiec przy nagrywaniu nie wazne sa
te ustawienia,
trzeba sie natomiast przelaczyc na ustawianie glosnosci przy nagrywaniu -
sprobuj wybrac z menu
"Options->Properties" i potem w "Adjust volume for ..." zaznacz "Recording"
potem zatwierdz "OK"
i masz w okienku ustawianie glosnosci dla nagrywania :)))
(aha w wersji polskiej powinno byc cos w rodzaju : "Opcje->Wlasciwosci" i
potem w "Ustaw glosnosc dla"
zaznacz "Nagrywanie")

Dariusz Gocol