off topic

Autor: Marian <marianko_at_polbox.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 18:18:10 MET DST

Nie traktuj tego jako SPAM
THX
--------------

Nowa strona:
www.cashnet.w.pl

Na niej o zarabianiu przez Internet

Wielu odpowie: ja już jestem zapisany
do serwisu tego typu.

Ale pytam się teraz Ciebie:
Czy znasz kogos, kto dostal chociaz jednego
dlolara za jakikolwiek serwis typu AllAdvantage, GoToWorld,
Epipo, TargetShop itd (jest ich wiele).
Napewno odpowiesz:
"NIE"
Nikt z Polski niedostal zadnych pieniedzy za to, moze w przyszlosci...
Polacy zawsze zostaja na koniec.

Wlasnie ja znalazlem nowy serwis, o którym slyszalem, od wielu osób,
ze juz dostali pierwsze pieniadze! (Ja jeszcze nie, bo dopiero się do tego
zapisalem). Jest to jedyny serwis, ktory wyplaca pieniadze Polakom.

Serwis jest bardzo nowy, malo osob o nim wie.
Nazywa sie Spedia.
Placa $1.20 za godzine serfowania, czyli okolo 5 zl!
Nie ma limitu godzin.
Odostepniaja od razu program (plug-in do explorera zajmuje tylko 14 kb)
Mozesz zobaczyc swoje wprowadzone osoby [jego login i email] i ilosc
zdobytych
punktow - jezeli zdobedziesz tysiac punktow (tysiac minut w internecie,
czyli16 godzin)
dostajesz $20 (80 zl)
Otrzymujesz prowizje od wprowadzonych osób - za jego 4 punkty otrzymujesz 1
punkt (25%).
Same zalety.
Jezeli jestes zainteresowany tym serwisem - bardzo serdecznie zapraszam.
Wiecej informacji znajdziesz na mojej stronie (jest tam rowniez o
AllAdvantage i
GoToWorld, ale to przy okazji).
Przy wypelnaniu formularza mozesz miec problem ze stanem USA - Z pola
"State"
musisz wybrac chyba "non/US other" (bedzie Cie odrzucac nie wiadomo
dlaczego)
Zapraszam: http://www.cashnet.w.pl

Pozdrawiam
Marian K.