Re: 3DStudio MAX R3 ! - OFFTOPIC

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 22:42:11 MET DST

> Można je zazwyczaj znaleźć na licencji programu.
>
> A kogo stac prywatnie na 3DS Max w tym p****** kraju?
>
> Jezeli jest tu ktos kto ma, to napewno nie zarabia 1000 do 1500 zl
> miesiecznie.
>
> Pozdrowienia dla Prezydenta, Rzadu, ZUS i Podatnikow!!!

Właśnie jestem w trakcie bojów z Urzędem Skarbowym w sprawie spółki
cywilnej organizującej zlot programistów Delphi - patrz SIG. Tak się
składa, że jestem jednym ze wspólników i użyczam swojej chaty na siedzibę
spółki. Okazuje się, że muszę użyczyć lokalu i jak zrobię to nieodpłatnie
co mi pani zasugerowała to US wyceniłby to na X PLN od metra kwadratowego
miesięcznie od czego trzeba uiścić opłatę skarbową.

Zagadka: ile wynosi X?

Piotr "Lodek" Hosowicz
Jestem współorganizatorem
Zlotu Programistów Delphi w Ustroniu'99:
http://friko2.onet.pl/war/zjazd/Ustron/index1.html
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl