Re: Skanera optymalna szybkosc - Agfa

Autor: Miroo P., <miroo_at_i.am.gov>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 22:14:23 MET DST

Niejaki Highlander (rhare@alpha.net.pl) twierdzi:
> Pewnie czytałeś ostatni test ENTER-a :)))
> Widziałem już różne skanery w akcji (oprócz SCSI) a w domu
> mam Primaxa Colorado 600p, który bije wszystkie pozostałe
> pod wzgledem szybkości skanowania. Zrobiłem ten sam pomiar
> co fachowcy z ENTERA u siebie na kompie dużo słabszym
> niż ich (tylko Pentium 200 MMX i 64 MB RAM). Stronę A4 kolor
> w 300 dpi skanował 48 sek (ich wynik na Celeronie 366 i 128 MB RAM
> - 3 min 24 sek. ???).

Jestes pewien, ze byl to _24_bitowy_kolor_?
Dane przez LPT musialyby leciec z predkoscia
ponad 0.5MB/sekunde. Nie wiem czy to jest mozliwe. Chyba,
ze twoj skaner stosuje jakas dobra kompresje danych, albo
podlaczany jest dwoma kabelkami PAR do dwoch portow kompa ;)
Transfer miedzy skanerem a kompem raczej w niewielkim
stopniu zalezy od mocy procesora.
Wystarczy, zeby bylo dosc pamieci ram, miejsca na dysku
oraz zeby skaner i dysk sobie wzajemnie nie przeszkadzaly.
IMHO ograniczeniem jest tu przepustowosc portu.

Pozdrawiam ..................... Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"