Re: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 21:39:35 MET DST

> a ja zaczynalem od ZX81 - az wstyd sie przynac - 1KB RAM'u - grafika
> rewelacyjna itd. :)

Kochani, ja zaczynałem oczko wyżej niż mój przedpiśca, czyli od ZX Spectrum
Plus (no, to właściwie półtora oczka wyżej). Cóż to była za maszyna,
mospanowie! Przy 48kB i zegarze chyba 2 MHz symulator lotu o nie pamiętam
już jakiej nazwie działał tak, że w konkursie pt. "(Pamięć+MHz)\szybkość"
kładł wszystkie te śmieszne VooDoo i inne Rivy na łopatki, potworna
gadzina.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Jestem współorganizatorem
Zlotu Programistów Delphi w Ustroniu'99:
http://friko2.onet.pl/war/zjazd/Ustron/index1.html
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl