Re: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Paweł Ziemian <pawelz_at_aritech.com.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 09:49:45 MET DST

Lodek napisał(a) w wiadomości: <01bf10f6$3a227840$LocalHost@default>...

>Kochani, ja zaczynałem oczko wyżej niż mój przedpiśca, czyli od ZX
Spectrum
>Plus (no, to właściwie półtora oczka wyżej). Cóż to była za maszyna,
>mospanowie! Przy 48kB i zegarze chyba 2 MHz symulator lotu o nie
pamiętam
>już jakiej nazwie działał tak, że w konkursie pt.
"(Pamięć+MHz)\szybkość"
>kładł wszystkie te śmieszne VooDoo i inne Rivy na łopatki, potworna
>gadzina.

A ja zacząłem o 1.75 oczka wyżej bo od Timex'a 2048. Czyli praktycznie
od ZX Spectrum, ale miałem dodatkowe tryby graficzne. Gigantyczna
rozdzielczość 512x192, albo zwiększona rozdzielczość kolorów (po 1
bajcie atrybutu na 1 bajt pixli !!!). Niestety sam musiałem je
oprogramowywać (żaden program ich nie używał).
A jak się dodało AY-greka to dopiero był czad !!! Jak przyszedł kumpel
co miał Amigę (ale wcześniej miał ZX-a) to go zwaliło na kolana -
"Niemożliwe gra w STEREO!!" zawołał. :-))
Jeszcze ciągle go mam w szafie (Timex'a nie kumpla :-)). Niestety brak
magnetofonu (mono z dostępęm do głowicy) uniemożliwia odczytywanie
starych taśm z programami.