Odp: pomocy AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Autor: Marcin Kwiatkowski <marcin_at_mail.zetosa.com.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 21:31:41 MET DST

Użytkownik marky <marek@wasko.gliwice.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37FCCF82.E692C23C@wasko.gliwice.pl...

H-Lucas wrote:

> Jesli dysk jest w porzadku,to wcale nie musi go sprwdzac. Po zakonczeniu
> dzailania Scandiska ukaze sie odpowiedni teks, gdzie jedna z opcji bedzie
> "nacisnij ESC aby kntynuowac". Chyba jasne?

Nie wiem czy takie coś przejdzie podczas instalacji Winzgrozy (tzn. czy
instalka przypadkiem nie przerwie działania), ale na pewno jest
jakiś parametr instalatora, przy którym nie uruchamia się scandisk.
Sprawdź: setup /?

setup /is ---> pomija calkowicie sprawdzanie dysku scandiskem rozpoczynajac
odrazu przechodzac do instalacji