Re: pomocy AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Autor: Highlander <rhare_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 01:22:36 MET DST

On Thu, 07 Oct 1999 18:51:14 +0200, marky <marek@wasko.gliwice.pl>
wrote:

>Nie wiem czy takie coś przejdzie podczas instalacji Winzgrozy (tzn. czy
>instalka przypadkiem nie przerwie działania), ale na pewno jest
>jakiś parametr instalatora, przy którym nie uruchamia się scandisk.
>Sprawdź: setup /?

Właśnie, że wszystko normalnie przechodzi. Taki komunikat
pokazuje się, gdy w systemie jest dysk skompresowany
(drivespace) i brakuje pamięci na uruchomienie sterownika
dysku skompresowanego. Jak kolega wyżej napisał wystarczy
wcisnąć ESC i leci dalej.

Z pozdrowieniami

rhare@alpha.net.pl
rhare@polbox.com