Re: Gry na PC ................

Autor: Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 09:02:36 MET DST

> może narażę się tutaj wielu stałym grupowiczom mówiąc, że ja tam
> Grzesia nigdy nie miałem w KF-ie i nie zamierzałem go tam nigdy
> wsadzać, bo uważałem jego posty za w pełni wartościowe (nie te NTG,
> ale te na temat) .
> a odnośnie jego postów NTG to też uważam, że dobrze robił reagując na
> posty lamerów w stylu "sprzedam to", "kupię tamto", "moja winda
> wysiadła" - od tego są w końcu inne grupy.
> od nadmiaru tego typu spamu nawet taki zażarty przeciwnik jak on w
> końcu wysiadł i mu się wcale nie dziwię, że zrezygnował z peceta i
> [...]

Tyle ze w czasach, kiedy Grzegorz Sz. byl aktywny na Pececie, wiekszosc
ludzi korzystala z Peceta przez listserwer, jako z listy dyskusyjnej. Tak
wiec Grzesio obrywal nieslusznie od d niezadowolonych, ktorzy dostawali
spam + antyspam by Grzegorz. Obecnie, kiedy wiekszosc ludzi uzywa newsow,
takie akcje traca sens - dupek wysyla ogloszenie na newsach, po czym
zapomina o nim, a ogloszenie trafia dalej, juz w setkach egzemplarzy.
Dlatego kazdy spamer dostaje ode mnie upomnienie na priv.
Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski@ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310