Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: H-Lucas <hlucas_at_polbox.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 18:10:46 MET DST

Witam

Z gory pszepraszam, jesli ten temat byl juz poruszany, ale dawno mnie na tej
grupie nie bylo.
    Chodzi mi o te dwie karty muzyczne. W sklepie pytamsie ile bedzie
kosztowac wymiana SB 16 Vibra na SB 128 Pci. Sprzedawca, moj znajomy
zreszta, dopwiada mi, zebym nie wymienial lepszego na gorsze (dokladnie).
Otoz nie wyjasnil mi jakie, ale powiedzia lze sa pewne problemy, glownie w
Dosie ze 128. Polecil mi natomiast te Yamache, ktora, wedlug niegio, posiada
bardzo dobra synteze Wavetable (lepsza od SB 128 Pci), a w dosie radzi sobie
za pomoca jakiegos "SB linka" (czyczegos takiego). To chyba wszystko co mi
powiedzial. Ogolnie, jak widac zreszta, nie bardzo sie orientuje, wiec czy
moglby ktos zweryfikowac co napisalem i doradzic co kupic?

Z gory dzieki

H-Lucas
hlucas@polbox.com