Re: Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: Andre <andre_at_kr.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 14:00:57 MET

>Dosie ze 128. Polecil mi natomiast te Yamache, ktora, wedlug niegio,
posiada
>bardzo dobra synteze Wavetable (lepsza od SB 128 Pci), a w dosie radzi
sobie
>za pomoca jakiegos "SB linka" (czyczegos takiego). To chyba wszystko co mi
>powiedzial. Ogolnie, jak widac zreszta, nie bardzo sie orientuje, wiec czy
>moglby ktos zweryfikowac co napisalem i doradzic co kupic?

    Moje zdanie jest takie, że karta 724 jest kartą bardzo dobrą. Spęłniła
one wszystkie moje oczekiwania oprócz jednego, które było przyczyną do
wymiany jej na SB 128. Otóż karta Yamahy, posiada bardzo słabą czułość
mikrofonu (podobno można to naprawić stosując mikrofony o większej czułości
i mniejszej impedancji). To jest wg mnie tylko jedna wada tej karty.

ANDRZEJ TUREK
0 501-417-515
andre@kr.onet.pl Kraków