Odp: windowsy mi sie nie zamykaja

Autor: Daniel Dawid Majewski <madan_at_strefa.com>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 07:34:12 MET DST

> hia
>
> mam taki oto problem. w momencie gdy chce zamknac windowsy i klikam na
> "Zamknac" lub "Uruchomic ponownie" windowsy koncza swoja prace i pokazuje
> sie ekran "prosze czekac...". no i tak sobie czekam, 5, 10 ,15 min. i
> nic. nie wylacza sie ani nie resetuje - a powinien bo to atx.

To raczej nie jest wina sprzętu.
spytaj na pl.comp.os.win95
Z twoich wyjaśnień wynikałoby, że wszystkie kontrolki, resety i inne
pierdółki masz podłączone dobrze...
> no i teraz sprawa najwazniejsza. od zasilacza biegnie sobie taki
> czerwono-czarny kabelek, nie jest podpisany i za cholere nie wiem gdzie
> go wetknac. jest nie podlaczony. pewnie on jest sprawca calego
> zamieszania ale jak juz wczesniej mowilem nie wiem gdzie go wetknac.
To jest zasilanie +5V do wyświetlacza - jeśli nie masz takiego cudu
techniki,
to spokojnie obetnij to cóś przy samej d... - mniejsze ryzyko, że wypadnie z
osłony i "powędruje" w okolice najdroższego elementu...

Pozdrawiam
MadAn al. Daniel Dawid Majewski

--
|   Moja Okresowa Myśl Niespokojna:       |