windowsy mi sie nie zamykaja

Autor: C97 <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 23:12:41 MET DST

hia

mam taki oto problem. w momencie gdy chce zamknac windowsy i klikam na
"Zamknac" lub "Uruchomic ponownie" windowsy koncza swoja prace i pokazuje
sie ekran "prosze czekac...". no i tak sobie czekam, 5, 10 ,15 min. i
nic. nie wylacza sie ani nie resetuje - a powinien bo to atx.

ten komp dopiero zlozylem i nie wiem czy wszystkie kabelki dobrze
powtykalem, w kazdym razie moja plyta to ax6bc (aopen) i aktualnie
podlaczenie kabelkow (tych od wlacznika power,reset) do panelu jest
nastepujace:

::::::::RR
KKPPP:SSSS

gdzie ":" to miejsce puste w ktore nie jest podlaczone nic.
P to ACPI & Power Led
R to kabelek Resetu
S to Glosniczek
K to keylock i nie jest podlaczone bo nie mam takiego kabelka

wyzej nad panelem sa podlaczenia na Power SW i HDD Led ktore podlaczone
sa prawidlowo. tzn. HDD Led ma 4 piny a zajete sa tylko dwa (ale lampki
dysku pracuja normalnie).

no i teraz sprawa najwazniejsza. od zasilacza biegnie sobie taki
czerwono-czarny kabelek, nie jest podpisany i za cholere nie wiem gdzie
go wetknac. jest nie podlaczony. pewnie on jest sprawca calego
zamieszania ale jak juz wczesniej mowilem nie wiem gdzie go wetknac.

--
// @ cezar97@ulgo.koti.com.pl