Odp: Win98 i Norton Utilities ???

Autor: Hans1 <hans1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 07:34:51 MET DST

W skład pakietu Norton wchodzi kilka programów.
Norton Antywirus jest ok
Norton Cleensweep do odinstalowywania programów. Ja używałem ten program w
poprzedniej wersji i uważam że jest świetny. Jeżeli będziesz miał cały czas
włączone sensory (widać je na pasku stanu) i będą śledziły instalowanie
programów to potem możesz je łatwo odinstalować łącznie z wyczyszczeniem
rejestru. Jest ok
Dobry jest też windoctor do czyszczenia rejestru i jego naprawy. Zawsze coś
znajdzie i naprawi. Chyba jest niezły.
Norton CrashGuard do przeciwdziałania zawieszeniom systemu (awariom) czasem
pomaga a czasem nie. Podobno też sam może powodować dodatkowe błedy. Nie
zawsze da sie odblokować przy jego pomocy zablokowany (nieodpowiadający )
program i zapisać dane (co jest jego głównym zadaniem). Zwłaszcza jak wisi
Internet Explorer. Jest przeciętny.
Norton system information też jest przeciętny bo podobno wiecej o systemie
można dowiedzieć się z Win 98.
Użytkownik Szymon K. <soup@dalnet.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7tg091$go5$1@korweta.task.gda.pl...