Re: Win98 i Norton Utilities ???

Autor: Goliat <jgo_at_pem8.wiml.waw.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 08:58:11 MET DST

Szymon K. napisał(a) w wiadomości: <7tg091$go5$1@korweta.task.gda.pl>...
>Przeczytalem artykul bodajze w PCWK ze w Win98 nie warto instalowac Norton
>Utilities. Pisza ze jest to program dla Win95. Co Wy o tym sadzicie ???
>Mam NU 3.0 i NortonSystemWorks2000 i zastanawiam sie Ktory zainstalowac i
>Czy wogole zainstalowac.
>
>P.S. Wie ktos czy jest dostepny crack dla NU 4.0

W PCWK napisali tak dlatego, ponieważ W98 generalnie posiada więcej narzędzi
systemowych niż W95. Uważam jednak, że Speed Disk jest najlepszym z
dostępnych defragmentatorów. Żaden np. nie przeniesie pliku wymiany na
początek dysku tak jak to robi SD. Clean Sweep również nie podlega dyskusji.
Standardowe narzędzia Windows go nie zastąpią. Jeżeli chodzi natomiast o NU
3.0 to odradzam. Program miał kilka błędów, które usunięto po ośmiu
poprawkach w wersji 3.09. Potrafił m. in. uszkodzić rejestr.
Wszystkie monitory z NU to dobra rzecz tylko pamiętaj, że jest to zestaw
rezydentów zajmujących pamięć, chyba że masz mocną maszynę. Nie musisz
jednak uruchamiać wszystkich ani też instalować wszystkich składników
pakietu tylko te które uznasz za potrzebne.

Pozdrawiam!
Janusz jgoleb@pem8.wiml.waw.pl