Re: Dysk powyzej 8.4 GB

Autor: Lukasz Rewerenda <ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 19:19:41 MET DST

Talajczyk Piotr <piotrtal@promail.pl> wrote:
> to nie zalezy od tych ustawien.
[..]

To moze i ja zapytam: a czy taki dysk, reklamujacy sie jako UDMA66,
bedzie raczyl wspolpracowac ze stara plyta (486, z LBA wprawdzie,
ale z cala pewnoscia bez UDMA, nawet bez wyzszych trybow PIO)?

Pracuje na tym komputerze pod Linuxem i mam sie calkiem dobrze, ale
teraz dyski tak stanialy, ze zapragnalem sobie kupic cos kolo 8GB,
no ale nie chcialbym ryzykowac, ze okaze sie bezuzyteczny.

pozdrowienia,

Lukasz Rewerenda