Odp: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 18:14:20 MET DST

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark@post.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:

> 1. plyty cd-rw sa juz po 10 zl. kurde, powiedzcie mi, ze dobrze robie
> kupujac teaca 6x24 (ew. 8x), a nie yamahe 6x4x16.

Ja wybralbym rw, ale to moje skromne zdanie. Dosc czesto korzystam z tego
dobrodziejstwa. W wiekszosci sytuacji wystarczy duzy twardziel w szufladce,
ale tak na prawde to hadeki nie bardzo lubia takie traktowanie, dlatego gdy
na przyklad chce zaniesc do pracy pliki na naswietlarke (rzadko trafiaja mi
sie takie ponizej 200 MB) nagrywam sobie na rw i z glowy. Oczywiscie
wszystko zalezy od tego kto co robi.

> 3. do plytek audio planuje samsungi (zielona okladka) lub nashua
> (tansze). jakies sugestie odnosnie nosnika (audiofilem nie jestem)?

Stanowczo odradzam. Jestem audiofilem i z wlasnego (i nie tylko)
doswiadczenia musze powiedziec, ze zielone do audio to najgorszy wybor.
Najmniejsza utrata jakosci jest na zlotych, przy okazji masz wtedy
najwieksza trwalosc plyty, bo warstwa zlota na tych plytkach spelnia role
stabilizatora.

> 4. slyszalem, ze im szybciej sie nagrywa audio, tym gorsza jakosc. czy
> to prawda? jesli tak, to jak sie ta gorsza jakosc objawia? czy majac
> dysk i nagrywarke scsi moge spokojnie nagrywac audio 8x (na
> odpowiedniej plycie of coz)?

Prawda. Im szybciej tym gorzej. Osobiscie nagrywam z pojedyncza predkoscia i
tylko na zlotych plytach.

Na reszte Twoich pytan nie mialem nic ciekawego do powiedzenia:-)

Pozdrawiam

Adam