Re: Testowanie plytek CD

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 10:19:55 MET DST

> Poszukuje jakiego programiku co testuje nagrana plytke CD.
> Pokazuje miejsca w ktorych sa problemy z odczytaniem.
> Moze ktos za jakis programik godny polecenia.

Przeszukałem dysk na okoliczność pliku cdtest.exe, ale - dupa zbita -
wygląda na to, że go skasowałem. Szukaj ftpsearchem. Było chyba jeszcze coś
takiego jak AUTOTEST.EXE.

Inna rada jest taka - nie wiem czy Ci się to nada, bo nie wiem też do czego
potrzebujesz, jakie masz zadanie - możesz ściągnąć z mojej strony program
MCSCRC32.EXE do obliczania sum kontrolnych całych drzew katalogowych. Można
w ten sposób potraktować cały CD-ROM i potem móc jednoznacznie stwierdzić
czy płyta została uszkodzona w porównaniu ze stanem pierwotnym. Programik
bada CD-ka mniej więcej przez 5 minut (zależy od liczby i wielkości
plików). Bardzo dobry jeśli pożyczasz CDki niechlujom, którym później
trudno wykazać, że zj**ali Ci płytkę. Niedługo będzie nowa, dużo lepsza
wersja.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem: