Re: Testowanie plytek CD

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 11:24:53 MET DST

> Przeszukałem dysk na okoliczność pliku cdtest.exe, ale - dupa zbita -
> wygląda na to, że go skasowałem. Szukaj ftpsearchem. Było chyba jeszcze
coś
> takiego jak AUTOTEST.EXE.

Aha, zapomniałem jeszcze dodać, że ten CDTEST.EXE działał w ten sposób, że
musiał być nagrany na testowaną płytkę, tzn. po prostu działał jako taki
programik sprawdzający nośnik na którym był umieszczony. Tak więc już
nagranych płytek bez niego na tej płytce nie sprawdzisz.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl