Re: voodoo2 i wyblakle kolory....

Autor: Witold Kopel <ficio_at_krakow.neurosoft.net>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 11:48:35 MET DST

arti wrote:
> Zainstalowalem sobie wlasnie voodoo2 i odrazu po odpaleniu kompa wszystkie
> kolory sa wyblakle, nie maja wcale intensywnosci jak na moim starym
> virge'u, i nie jest to problem gamma corection,
> Co to moze byc?
W najlepszym przypadku slabo zamocowana przelotka 2D <-> V2,
w gorszym ... licha przelotka z karty 2D do VooDoo???

Zrob test i na zywym organizmie Twojego PC przeloz wtyczke do monitora z
wyjsca VooDoo do wyjscia starej karty 2D. Jezeli sie poprawi, to powod
znasz.
Rozwiazanie .... ?
a) lepsza przelotka (ale nie wiem nawet gdzie moglbys szukac, chyba, ze
kupisz firmowa V2 z solidna przelotka i zrobisz sobie SLI),
b) slyszalem o rozwiazaniu polegajacym na zastosowaniu karty 2D z
wyjsciem nie D-sub tylko na BNC-like i monitora z wejsciami zarowno
D_sub (z VooDoo) i BNC-like (z 2D), ale to w Polsce raczej tylko teoria
(nie widzialem takiej karty ;-),

Tyle
Ficio