Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Trane <trane_at_w.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 19:02:41 MET DST

Użytkownik Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef@kki.net.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:YMT3N0bjMkhFiCf0rWmeXuMFQ489@4ax.com...

| jak cos wiem to podpowiem ;))

| wedlug mnie tak, byla osatnio dyskusja o przydatnosci RW i jakos nie
| widzialem tam zadnego sensownego zastosowania.
[ciach..]

Witam wszystkich dyskutantow!

To ja dla rownowagi napisze o dwoch plusach korzystania z CD-RW:
1. Gdy chce skopiowac plyte CD, ktora "podejrzewam" o jakies
    zabezpieczenia, lub jest porysowana - najpierw robie kopie na CD-RW - po
    co wyrzucac plytki CDR (BTW- ja kupuje tylko TDK - nigdy sie na nich nie
    zawiodlem, no-name'ow nie uzywam - szkoda szmalu...)
2. Latwosc przenoszenia (kopiowania) na inne komputery tymczasowych
    danych np. programow, ktore maja wiecej niz kilka MB (dyskietki to juz
    historia i przydaja mi sie bardzo rzadko). Praktycznie kazdy nowszy
    czytnik CD (+wszyskie DVD) jest w stanie odczytac CD-RW zapisane w
    formacie UDF1.5. Jesli nie czyta - instaluje Adaptec DirectCD Reader -
    do tego celu przydaje sie dyskietka... Po co mam wypalac CDR, jak chce
    zaniesc komus lub do pracy kilka programow - nagrywam na CD-RW i
    juz...

Reasumujac - nie zamienilbym swojej nagrywarki CD-RW na CDR (nawet na
Teac..) bo nie wypalam plyt CD w ilosciach hurtowych - do tego celu
faktycznie wystarczy CDR. A kupilem nagrywarke CD-RW dlatego, ze ma po
prostu wiecej mozliwosci (patrz powyzej) niz zwykla CDR :-))

--
Pozdrowienia
Trane