Odp: Nagrywarka

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 18:03:49 MET DST

Użytkownik Marcin Spychala <birdy@quake.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> danych
>
> Ta sama prosba do Ciebie - skad mozna sciagnac ten programik (WinOnCd)

Gdzies mi zginal adres strony z ktorej mozna zassac chyba wszystkie programy
nagrywarkowe na wszystkie, no moze tylko wazniejsze platformy. Poszperam
troche i gdy go znajde to podesle.

> czasu
>

> No chyba ze eksperymentujemy na plytkach CD-RW (lub na takich nagrywamy)
:-)

A to fakt. Tyle ze jeszcze nie spotkalem odtwarzacza cd, ktory zobaczylby
plytke rw. Moje dwa i jeszcze kilka innych u moich znajomych nie raczyly
zobaczyc.

Pozdrawiam

Adam