Odp: Nagrywarka

Autor: Tomasz Michalski <tomekm_at_kamsoft.com.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 10:26:25 MET DST

Użytkownik Adam <xvampire@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37f97961@news.vogel.pl...
[CIACH]
> A to fakt. Tyle ze jeszcze nie spotkalem odtwarzacza cd, ktory zobaczylby
> plytke rw. Moje dwa i jeszcze kilka innych u moich znajomych nie raczyly
> zobaczyc.

Eeeeee... tam

Mam RW (sformatowane PackedWriter'em), przychodzę do znajomego,
wrzucam plytke do napedu, jesli jeszcze nie ma readera tego formatu,
to sie automatycznie instaluje (ma autostart) i od tej pory, po restarcie
 widzi cala zawartosc plytki. Swietna rzecz jesli che komus cos wiecej
przytargac (a w moim przypadku jest to najczestsza sytuacja).
No i robie sobie na RW kopie zapasowe.
Choc na pewno nie kupilbym calej paczki takich plyt - bo tu akurat
nie widze sensu.

Pozdrawiam.

--
  Tomasz Michalski (tomekm@kamsoft.com.pl)