Re: Nagrywarka- chrupanie po wlozeniu czystej plytki

Autor: ASSek <assek_at_priv5.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 08:28:37 MET DST

Fri, 01 Oct 1999 14:08:40 GMT
 "Lodek" <lodek@polbox.com> wrote:

>czystej
(...)

Nie wiem czemu Twoj list pojawil sie pod moim skoro odnosisz sie do
poprzedniego postu a nie do mojego, ale czuje sie wywolany do tablicy
wiec odpowiem.

>A jak wyglada plytka po wyjeciu z napedu? Jest cala?

Oczywiscie, plytka byla cala bez sladu zarysowan, zreszta po
kilkakrotnych probach, gdy naped juz ja "zalapal" wypalala sie bez
problemu.

> Moze naped po prostu chrupie Ci plytki, bo jest glodny.
(...)

IMO malo zabawny text. Bez komentarza

>Pozdrawiam,

ja rowniez