Re: jesli masz uszkodzony BIOS !!!!!!

Autor: Maly <Rafal_at_ipis.zabrze.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 08:16:59 MET DST

Witam

Sprawy wygladaja inaczej niz myslalem.

Caly cza bylem przekonany ze kosc biosa ma na podstawce, a niestety wlutowana.

Wlazlem na twoja strone i o niebo jestem bardziej oswiecony co to spraw
biosowych

Sciagnolem z strony producenta nowy bios, po rozpakowaniu, przekopiowalem na
dyskietke plik binarny i flash, ale przy uruchamianiu flasha i wpisaniu pliku
binarnego komputer wisi.

Nie moge znalesc na stronie prod. sugerowanej przez ciebie sumy kontrolnej.

Aha znalazlem takze adnotacje, aby uzywac flasha w wersji pirwotnej.

Masz jakis dodarkowy pomysl.

Pozdrowienia Rafal