Re: Nagrywarka- chrupanie po wlozeniu czystej plytki

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 16:08:40 MET DST

A jak wyglada plytka po wyjeciu z napedu? Jest cala? Moze naped po prostu
chrupie Ci plytki, bo jest glodny. W najnowszych napedach uzywany jest
naped ekologiczny, taki jak np. w klatkach w ktorych chowa sie myszki dla
zabawy (taki kolowrotek ze szczebelkami, w srodku siedzi sobie mysz\chomik
i popiernicza, a kolowrot sie kreci). Tak wiec moze trzeba dorzucic do
srodka troche zmielonej salaty i marchewki.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na mojš stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl