Pytanie o Outlooka 4

Autor: Mikołaj Sobczak <pandas_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 00:06:52 MET DST

Mikołaj Sobczak napisał(a) w wiadomości: ...
Cześć
    Z góry przepraszam za NTG ale ...... nie mam usprawiedliwienia. :)

Jest taka sytuacja - z różnych przyczyn zdarza mi się dosyć często
reinstalować system (w98), a ponieważ robię to aby było "czysto" więc
kopiuję ważne pliki i format c: itd. - pomijam zasadność takiego działania
ponieważ wielu napewno poddałoby ją w wątpliwość.
Pytanie jest takie : które pliki z outlooka kopiować aby po przegraniu ich
do świeżo zainstalowanego systemu mieć poprzednie:
- książkę adresową (kontakty, itd.)
- zawartośc skrzynki odbiorczej, nadawczej, wysłane el. itd.
- zawartośc grup dysksyjnych - to co jest przeczytane a co nie, co
ściągnięte a co nie tak samo jak było przed reinst.
- słowem wszystko co namieszałem i dotychczas nagrzebałem w Outlooku.

Z własnych prób wiem że folder Outlook Express z katalogu Dane aplikacji nie
wystarcza - sypią się grupy - po przegraniu tych plików spowrotem do ich
folderu mam serwer NNTP ale już nie subskrybuję żadnych grup :((..

Proszę o pomoc i once again sorry for NTG.

Proszę o odpowiedź na priv'a!

Pozdrawam!
Mikołaj "Pandas" Sobczak
pandas@poczta.onet.pl