Proszę o pomoc w imieniu sąsiada z Południa

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 15:47:42 MET DST

Dostałem taki oto list:

<QUOTE>
        Czesc,

tylko 15 newsow ?
to pomoz mi podlaczyc sie i bedzie wiecej.

o co chodzi ?
wasznie ze niechodzi...... odpisiwanie do grupy,
error 440 posting not allowed, pisze mi to ze niejestem z domeny .pl
nawet ze zrobilem sobie konto na onecie @poczta.onet.pl
i zainstalowalem na to i swojego Outlooka, z instrukciami na onet server
PO3
i SMTP,
ale i tak poznal server news.tpnet.pl ze niejestem z domeny .pl , to
wkurzy.....

czy mogl bys mi zaslac jakesz adresy serverow kture pozwalaja na Relaying ?
ze skrzynkami za darmo,
prubowalem onet , www.epoczta.com , i poczta.wp.pl
ale nigdzie nieodnalazlem wskazuwke na Relaying,

to niedziw sie ze tylko 15 newsow, jezeli niemoge tam niczego poslac,
moge tylko czytac.
a news.chip.pl ten wogule nawet tego mi niepozwala,

                Byl bym ti wdzieczny za kazda pomoc,
                                dzienki ,
                                        Slava, KJ@lcs.cz
</QUOTE>

Czy ktoś mógłby podesłać Slavie listę newsserverów, które załatwią problem
i w ogóle jakieś rozwiązanie jego problemu. Ewentualnie odpowiedź na listę,
a ja mu podeślę. Gość dobrze zna polski z tego co widać, więc nie ma
problemu z komunikacją.

Pozdrawiam, z góry dziękuję,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem: