Re: na jakich plytach najlepiej nagrywac?

Autor: Wojtek <moniczka_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 00:55:56 MET DST

Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński <Kshyhoo@promail.pl> wrote in message
news:sHRI3.47008$n4.748957@news.tpnet.pl...
> jestem pewien . Poprostu trzeba miec cedeka dobrze czytajacego cedeery
> czyli CD stworzony z mysla o piratach ;))

To jest niemozliwe! Chyba, ze masz zielone (nie okladka-spod plyty!)
Samsungi z innej serii niz ja. Normalnie jesli sie dobrze przyjrzec to
gdzies od 80-85% CDRa widac przebarwienia i tego nie przeczyta Ci zaden
CDROM z full predkoscia...

A jesli chodzi o czytniki to moj TEAC 532EB czyta wszystkie (tloczone,
zielone, niebieskie, zlote, przezroczyste BTC) z jednakowa predkoscia! To
jest najlepszy CDROM (nie liczac wersji SCSI) i nikt tego nie zmieni...

Pozdrawiam, Wojtek

PS: Test:
1. wez plytke Samsung w reke
2. spojrz na jajowate logo na okladce